Yaşam

Artık Herkesin Elinde Olan Stanley Termos Nasıl Bu Kadar Popüler Oldu?

Vakumlu çelik şişenin tasarımcısı William Stanley, çok kolay konfor ihtiyacımızı 1913 yılında karşıladı. Günümüzde onlarca marka alternatifi varken Stanley termoslar 110 yıllık geçmişinde alışılmadık satışlara imza attı. birkaç yıl içinde yükseltmeNasıl sağladınız?

sosyal medya, güvenli alışverişBugünlerde “elden ele” yayılan bir başarı öyküsünü dinleyelim.

Bu uzun bir tarih; Stanley Markası 111. yılına giriyor

 

İlk yıllarında satış alanını askerlere yönlendiren Stanley markası, zamanla kamp ve pikniği seven insanlara yöneldi. Eserlerinde; Uzun süre sıcak ve soğuk kalma, dayanıklılıkGelecek vaat eden Stanley termoslar, seyahatleri sırasında içeceklerini sıcak tutmak isteyenlerin en büyük tercihi haline geldi.

Mustafa Kemal Atatürk’ünTürkiye’de tercih ettiği Stanley, dayanıklılığı ve performansıyla ihtiyaçları karşılasa da son yıllardaki satışlarının arkasında başka bir neden daha var.

Yüz yıla yakın süredir tasarımından ve ikonik renginden ödün vermeyen Stanley, son yıllarda popüler olmaya başladı. tasarımlarında değişiklik yaptılarsatışlarında da önemli değişiklikler yaşandı.

“Ben klasikçiyim dostum” diyenlerin tercihi Stanley.

1913’ten bu yana termos üreten Stanley, son yıllarda muhtemelen yıllardır yapmadığı bir değişiklik yaptı. Tasarımlarını değiştirdi!

Zaten satışta olan bir tasarımı değiştirmenin ne anlamı var diye merak edenleri ön plana davet ediyoruz. Bu yeni tasarım 2016’da piyasaya sürüldü 2019’a ulaşırkenMeyvelerini verdi.

Cep matarası modası geri gelmeli diyenler için favorimiz Stanley renkleriyle karşımızda.

2019 yılından bu yana Stanley termoslarının yıllık satışının 73 milyon dolar olduğu tahmin ediliyor. 750 milyon dolara ulaşmış. Askerler, kampçılar, işçiler ve bugün etkileyiciler.“Güvenli seçim” Stanley termosları 100 yılı aşkın satışlarının son on yılında nasıl daha da yükseldi?

Herkese ulaşmanın ilk adımı: çeşitlilik

Stanley: “Sadece kahvemi/çayımı korumak istemiyorum.” diyenleri de duydu; Yemekler için özel termoslar ürettik ve yanınızda taşımanız gereken ekstra eşyalar da mevcut. çatalları ve tabakları rafa koy.

“Kupamdan asla vazgeçmem, kocaman termoslar beni şımartıyor.” Merak edenler için termos bardaklar da mevcut. Evinizde kahvenizi yudumlarken hayal ettiğiniz kamp ortamını yaratın. eşleşen bir bardaklaKahvenizi soğutmadan keyifle içebilirsiniz.

15,1 litre taşıma kapasitesi ile kamp yapmak, piknik yapmak, balık tutmak ve hatta arabalarda depolamak için kullanabileceğiniz bir soğutucudur. ısı yalıtımınaİnandığımızda gözlerimiz kapalı bir seçim yaparız.

Bizi düşünüyor; Peki ya doğa?

Doğaya verilen zararı en aza indirmek için tekrar kullanılabilen ürünleri tercih etmemiz çok önemli. Atıklarımızın büyüklüğü, türü ve bertaraf sıklığı çevreye verdiğimiz zararı büyük ölçüde değiştirir. Doğada kısa sürede bozunabilen malzemelerin kullanımı durumu azaltsa da termos gibi tekrar tekrar kullanabileceğimiz malzemeler atık oluşumunu en aza indireceği için tercihlerimizin başında gelmelidir.

Plastik ve reçine üretiminde kullanılan bir elementtir. BPA, “Bisfenol A” polikarbonat (PC) şeffaf sert plastik üretmek için kullanılan malzemelerden biri. Çevreyi kirletici hale gelen BPA’lar yayıldığı toprakta ve suda yaşayan canlılar için sorun yaratıyor. BPA’nın insan vücuduna zararlı olduğunu gösteren çalışmalar da bulunmaktadır.

İkonik yeşilden renkli bir kataloğa doğru yolculuk yapın;

Onlarca renk seçeneğiyle satışa sunulan Stanley Quencher, ilk kez satışa sunulduğunda olacakların farkında değilmiş gibi görünüyordu. 2017 yılında satışları artan söndürücüler alıcılar tarafından tercih edildi. Ulaşmak giderek zorlaştı . Kadınlara ve Z kuşağına hitap edecek şekilde tasarımlarını değiştiren Stanley, Quenchers’ın stokta kalmamasının yarattığı korkunun farkında olmadığı için satış stratejilerinde sosyal medya kullanıcılarının taleplerini duymamış olmalı.

Üç kadının yardımı

2017’de çevrimiçi alışveriş blogu ve Instagram hesabı açıldı Satın Alma Rehberikurucuları Linley Hutchinson, Ashlee LeSueur ve Taylor Cannon, Stanley Quencher’a büyük ilgi duyuyordu. Ürünü öven gönderilerYerini satış stoklarının azalması endişesi aldı.

Stanley’nin küresel ticaretten sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Matt Navarro, Retail Dive’a, satışların durdurulacağı yönündeki korkuların çürütüldüğünü söyledi. Quencher onların önceliği değildi. 

“İş bitti, kolları sıvadık”

İlginç bir şekilde Stanley şirketi bu zorluğa farklı bir formülle yanıt verdi ve Satın Alma Rehberi’ne satmak üzere 10.000 termos satın almalarını önerdi. Bu üç hanım riskli bir tercih için kolları sıvadı 4 günkısa sürede termoslar hepsini satmayı başardım.

Bu beklenmedik satışın ardından Stanley şirketi de harekete geçerek The Buy Guide grubuyla masaya oturdu. onların işleri Quencher’a odaklanınBaşlayan Stanley ekibinin artık kampçılar ve işçiler dışındaki konulara odaklanması gerektiğine karar verildi.

Yanan arabadan kaçan ve izdihama neden olan Stanley;

Geçen yıl viral olan görüntüde bir kullanıcı yanan arabasındanStanley termos mükemmel sağlıkta çıktığını gördük. Bazı başarıların tesadüf olmadığını ve sağlam işlerin satışında şaşırtıcı bir şey olmadığını göremeyebilirsiniz ancak bu olaydan sonra arabası yanan kişinin sorumluluğu Stanley’e ait oldu. araba teklifi yapmakBüyük bir etki yarattı.

Sağlamlığı “kanıtlarla” önümüze serilen ve milyonlarca insana yayılan bu güven duygusu, satış merkezlerine de yansıdı ve İzdihamlara yol açtı.

Artık her ihtiyaca yönelik “zamanı durduran” tasarımlar yapan Stanley ürünleri Senin tercihin hangisi?

Kaynak:NY Times, Perakende Dalışı, Stanley 1913, CNBC, Stanley
#Ortaklık

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu